donderdag 3 juni 2010

Hoorn Kersenboogerd

Het perron en de rails en het hokje

Waar sinds kort een broodjeszaak in zit

Vroeger kon je daar je kaartje kopen

Nee, ik denk niet dat ik je mis.


Op de parkeerplaats staan wat mensen niets te doen

Ik vraag me af waar ze over praten

Nee, ik vind het echt niet erg

Dat jij mij hebt verlaten.


Het gaat er niet om hoeveel je hebt

Belangrijker is, wat hou je over

Station Hoorn Kersenboogerd


De grijze flats en de bomen hangen over

De trein richting Amsterdam.

Ik denk dat het zo moest zijn,

dat er een einde aan kwam


Ik stap in en kijk nog even voor we wegrijden

Naar de flat, jouw appartement,

Waarin we alles deelden

De tafel, het bed, nee het is echt beter dat we alleen verder leven


Het gaat er niet om hoeveel je hebt

Belangrijker is, wat hou je over

Station Hoorn Kersenboogerd


Ik ga zitten op een plek waar ik vooruit zal rijden

Omdat men zegt dat dat beter is

En ik denk dat ik het zeker weet.

Ik weet niet of ik je mis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten